Мамине сонечко від 2 до 5 років

 

№ 22 2018

MS-22-2018-MC-2-5-cover-1Тема: ЧЕКАЄМО НА СВЯТО

Обкладинка Катерина Степаніщева

У номері
• Аплікація «Хатинка Миколая». Наклеюємо деталі, щоб побачити, як виглядатиме хатинка взимку.
• Іграшка-шнурівка «Прикрась ялинку». Пришнуровуємо іграшки на картонну ялинку – отримуємо святкову прикрасу!
• Зимовий календар «Чарівні шкарпетки». Ідеї, записочки-завдання та шаблон для створення календаря очікування зимових свят.
• Завдання на розвиток уваги. Розмальовуємо іграшки на ялинці за певними кольорами, шукаємо на поличках льодяники з півником та курочкою; знаходимо відмінності на малюнках.
• Ідеї новорічних ялинок. Виготовляємо власноруч святкові прикраси.
• Логіка. Визначаємо, яка іграшка буде наступною на гірлянді.
• Завдання на розвиток мислення. З’єднуємо прикрашені ялинкові гілочки з новорічними наборами; визначаємо, в який пакунок поклали кожен подарунок; визначаємо, де чиї речі.
• Математика. Прикрашаємо ялинки відповідною кількістю ґудзиків за цифрами на деревцях; складаємо приклади за малюнками.
• Дрібна моторика рук. Наводимо пунктири, домальовуємо гірлянди та ялинкові іграшки, вирізаємо та клеїмо
• Казка «Гостинчики під сніговою подушкою» Світлани Прудник з завданням до розповіді. Про те, як, роблячи добро, можемо зробити когось добрішим.
• Вірш «Заяча колядка» Володимира Верховеня (намалював Володимир Штанко).
• Лабіринт. Допомагаємо білочці дістатися до хатинки Миколая.
• Інші завдання.

№ 21 2018

MS_21_cover-1Тема: ЛІСОВЕ АТЕЛЬЄ

Обкладинка: Катерина Степаніщева

У номері
• Гра «ОДЯГНИ ХОМІ». З картонною фігуркою хом’ячихи Хомі та з одягом для неї!
• Шафа з модним одягом. Розкладаємо речі по своїх місцях на поличках.
• Аплікація «Лісовий показ мод». Підбираємо вбрання для мешканців лісу.
• Гра «Приший ґудзики». Викладаємо кольорові ґудзики за різними схемами.
• Дрібна моторика рук. Допомагаємо шити одяг в модному ательє – наводимо стіжки олівчиками.
• Читання. Підбираємо однакові ґудзики й читаємо склади на них, збираємо їх у слова.
• Завдання на розвиток уваги. Визначаємо, з якої тканини пошито вбрання. Знаходимо відмінності на світлинах.
• Математика. Розв’язуємо приклади, щоб підібрати катушки з нитками до швейних машинок.
• Завдання на розвиток мислення. Допомагаємо білочці відшукати її вбрання за певними ознаками.
Казка «Лісове дефіле мод» Марії Людкевич з завданням до розповіді.
Вірші Янко Гортало «Котик-безштанько» та Лесі Івашкевич «Бідолаха носоріг» (намалювала Юлія Вус).
• Інші завдання.

№ 20 2018

MS_20_cover-1Тема: ТРАНСПОРТ
Обкладинка: Катерина Степаніщева
У номері
• Захоплива сюжетно-рольова гра «У ТРАМВАЇ». З героями-звірятами – КОНДУКТОРОМ та ПАСАЖИРАМИ! З квитками, грошима та компостером! На ігровому полі ТРАМВАЙ наклеюється кишенькою, у ньому відчиняються гармошкою двері, звірята «заходять» всередину й визирають з віконець. Купуємо квитки – рахуємо іграшкові гроші.

• Вчимося малювати АВТОБУС. Покрокові завдання.
• Математика. Лічимо пасажирів в автобусах і обводимо потрібну цифру; розв’язуємо приклади, щоб визначити машину, яка першою поїде на будівництво; викладаємо цифри по порядку.
• Логіка. Допомагаємо білочці відшукати за певними ознаками транспорт, на який їй потрібно пересісти.
• Дрібна моторика рук. Розрізаємо сторінку за лініями, а потім викладаємо за цифрами малюнок.
• Завдання на розвиток уваги. Відшуковуємо звірят з однаковими речами; знаходимо на малюнку всі однакові предмети; з’єднуємо машини з їхніми тінями; ремонтуємо вантажівки, підбираючи потрібні шматочки за кольорами.
• Письмо. Розмальовуємо лише частинки з крапочками; наводимо пунктири.
Завдання на розвиток мислення. Визначаємо зайві предмети у групах. Пояснюємо свій вибір.
Казка «Диво-ліки» Наталі Бервецької з завданням до розповіді. Про хворого ведмедика, машинок-помічників та ремонт моста як ліки від хвороби.
Розмальовка «Бетономішалка».
Вірші Віри Правоторової «Трамвайчик номер сім» та Юлії Острогляд «Паровозик Ту» (намалювала Анна Данчишин).
Лабіринт. Визначаємо, на чому кожен зі звірят повернеться додому.
• Інші завдання.

№19 2018

MS_19_2018_cover-1Тема: ЛІСОВІ ПРИГОДИ. ГРАЄМОСЯ в КАЗКУ «Нова рукавичка»
Обкладинка: Вікторія Скаканді
У номері
Персонажі до казки «Нова рукавичка» та сторінка з ігровим полем. Розігруємо казковий сюжет, вставляючи героїв у рукавичку.
• Логічна розмальовка «Кольорові яблучка». Розмальовуємо за певним принципом.
• Картина з крупів «Грибочок».
• Читання. Наклеюємо різні плоди їжачкам на спинки за однаковими літерами.
• Логічні ряди. Визначаємо, який фрукт їжачок знаходив наступним, наклеюємо деталі на свої місця.
• Математика. Знаходимо та обводимо олівцем кошики з однаковим наповненням; вписуємо пропущені цифри; розв’язуємо приклади й визначаємо, де який сир та що поклала мишка в йогурт.
• Розмальовка із завданням. Робимо кольоровими лише тих тварин, які живуть у лісі.
• Завдання на розвиток уваги. Підбираємо деталі за тінями, визначаючи, хто ж підкрадається до рукавички; обводимо серед однакових малюнків інакші.
• Письмо. Допомагаємо зайченятам дострибати до кущика, проводячи лінії серединами доріжок. Наводимо пунктир, щоб кущик краще сховав звірят від вовка.
• Завдання на розвиток мислення. Визначаємо, під яким грибочком краще заховатися кожному жучку; накриваємо листочками гриби, підбираючи їх за розміром; визначаємо за групою кольорів, що ж несла мишка у мішку.
• Казка «Нова рукавичка» Олега Майбороди з завданням до розповіді.
• Вірш Станіслави Солонар «Їжачок-клубок» (намалювала Оксана Мичка).
• Лабіринт.
• Інші завдання.

№18 2018

MS_18_cover-1Тема: ТВОРЧА ОСІНЬ
Обкладинка: Оксана Мичка
У номері
• Гра з прорізами «Білоччині запаси». Спершу дитина має розмістити деталі на сторінці, вставивши шишки в прорізи на ялинці, а гриби – у кишеньку-травичку. Потім білочка зробить собі запаси – збере шишки та гриби в кишеньку-кошик.
• Творчі ідеї з осінніх матеріалів.
• Картина з осіннього листя «Їжачок».
• Карткова гра «Я знайшов грибочок!». Розвиває мислення та увагу, згуртовує гравців.
• Пізнаємо світ «Чому птахи летять у вирій?». Розповідь про перелітних та неперелітних пташок, завдання для закріплення матеріалу.
• Математика: Розв’язуємо приклади, щоб дізнатися, де чий кошик з грибами.
• Вірш Віри Правоторової «Каштанчики».
• Завдання на розвиток мислення та уваги. Допомагаємо сороці зібрати матеріали для поробок; розподіляємо запаси в білоччиних сховках – наклеюємо речі за певним принципом; шукаємо зайві предмети в рядках
• Дрібна моторика рук. Наводимо малюнки за пунктирами; вирізаємо та клеїмо; наводимо доріжки; обводимо малюнки та проводимо лінії; «нанизуємо» намистинки для сороки; розмальовуємо.
• Казка «Пташина майстерня» Марії Людкевич з завданням до розповіді.
• Читання: поєднуємо частинки плодів з літерами та читаємо склади.
• Лабіринт. Проводимо пані Осінь до лісу, збираючи подарунки для звірят.
• Інші завдання.

№ 17 2018

17_2018_cover-1Тема: ПРО РОЗВИТОК УЯВИ

Обкладинка: Катерина Степаніщева

У номері
• Гра-тест на розвиток уяви «Де чиє місце?». За допомогою цієї методики батьки зможуть перевірити, наскільки дитина може проявляти свою уяву в чітко обмеженій ситуації. Чи зможе малятко відійти від конкретності й реальності, змоделювати подумки всю ситуацію цілком? Протестуйте дитину – й дізнаєтеся, на якому рівні знаходиться розвиток уяви Вашого малятка.
• Вкладка для батьків зі статтями про розвиток уяви у дітей та з підібраними вправами для дошкільнят.
• Створюємо образи. Домальовуємо деталі за уявою.
• Міркуємо й уявляємо. Пропонуємо дитині уявити певні ситуації, спонукаючи малят скласти розповіді.
• Зоровий аналіз: вдивляємось у плями й персоніфікуємо їх; виділяємо окремі об’єкти поміж змішаних груп.
• Осмислене сприйняття. Визначаємо, на які фігури схожі певні предмети.
• Мислення й уява. Робимо різними однакові речі за допомогою деталей для наклеювання.
• Вигадуємо нові слова для позначення невідомих істот.
• Казка «В гостях у хмароковців» Марії Людкевич з завданням до розповіді.
• Вірші григорія Фальковича «Котик і слон» та Галини Манів «Де живе бабай?».
• Розмальовка на розвиток уяви. Перетворюємо двох однакових чаклунок на різних – добру й злу.
• Лабіринт з елементами читання!
• Інші завдання.

№ 16 2018

MS_16_2018_cover-1Тема – УРОЖАЙ
Обкладинка: Катерина Степаніщева
У номері
• Вивчаємо число 10. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Гра «Збираємо врожай». Вставляємо фрукти у прорізи на деревці, а овочі – в кишеньку-грядку. Допомагаємо білочкам зібрати урожай – фрукти кладемо у кошик, а овочі – у кузов вантажівки.
• Гра «Що виросте наступним?». Дорослий виставляє овочі на грядці за схемами у різній послідовності, а дитина має закінчити логічні ряди, вставивши те, що ростиме наступним.
• Творча картина «Горошок» з шаблоном для наклеювання деталей.
• Математична аплікація. Знаходимо кожному яблучку своє місце, спів ставляючи цифри та кількість крапочок.
• Дрібна моторика: наводимо лінії, наклеюємо частинки овочів, розмальовуємо.
• Завдання на розвиток мислення. Розкладаємо плоди: овочі – в мішечок, фрукти – у кошик, а ягідки – у баночку; підбираємо відкушені частинки плодів; визначаємо, чим поласувала пташка.
• Завдання на розвиток уваги. Допомагаємо звірятам наповнити свої мішечки; розплутуємо доріжки й дізнаємося, що саме збирають комбайни та тракторці.
• «Казка про Горошка» Ірини Гончаренко з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного.
• Лабіринт до казки. Допомагаємо Горошку дістатися до свого будиночка. Лічимо мешканців городу на шляху.
• Вірші Віри Правоторової «Як зайці капусту проривали» та «Огірочки».
• Математика. Допомагаємо вантажівкам розвезти урожай по магазинах; розмальовуємо, обводимо та домальовуємо визначену кількість плодів.
• Інші завдання.

№ 15 2018

MS_15_2018_cover-1Тема – НА ПЛЯЖІ
Обкладинка: Марія Рудюк
У номері
• Вивчаємо цифру 0. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Гра на розвиток уваги «Морські фото» (виставляємо на сторінку-шаблон деталі відповідно до того, як вони розміщені на різних фотографіях, які фотограф Киць Нявич зробив на морі).
• БЕЗПЕКА НА ВОДІ для дошкільнят у рубриці «Пізнаємо світ».
• Аплікація «Валіза на море» (наклеюємо деталі лише тих предметів, які можуть знадобитися на морі).
• Математика: складаємо приклади за малюнками, розмальовуємо потрібну кількість мушель; лічимо фрукти в кошиках та вписуємо кількість.
• Завдання на розвиток уваги: відшуковуємо фрагменти на великому малюнку; визначаємо потрібних людей за описом та слідами на піску; шукаємо всі однакові предмети на сторінці; підбираємо пари за обрисами.
• Завдання на розвиток мислення: визначаємо зайві предмети у рядках; підбираємо кольори за фігурками; обираємо речі для бегемотика з казки.
• Казка Олега Майбороди «Бегемотик і Шум Моря» (з лабіринтом та завданням на розвиток мислення).
• Творчість: в’єтнамки власноруч.
• Лабіринт: допомагаємо бегемотикові дістатися до пальми, зібравши на шляху всі мушлі.
• Читання: визначаємо перші літери в словах, читаємо.
• Вірші Марії Людкевич «Хвиля» та Олега Майбороди «Хоча надворі літні стоять спекотні дня…».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, проводимо лінії та розмальовуємо деталі.
• Безліч інших завдань.

№ 14 2018

14_2018_MC 2-5 cover-1Тема – ПОХІД

Обкладинка: Оксана Мичка

У номері
• Вивчаємо цифру та число 9. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Гра на розвиток уваги «Чий рюкзак?» (підбираємо рюкзаки за кольорами, змагаємося на швидкість).
• Саморобка «Лисичка» (вирізаємо та згинаємо за лініями).
• Аплікація-гра «У ПОХОДІ» (наклеюємо об’ємні деталі, «варимо» юшку на вогні – складаємо в кишеньку-казанок потрібні овочі).
• Математика: обводимо групи мурашок, в яких їх дев’ять; на кожному деревці обводимо лише по дев’ять плодів; вписуємо пропущені цифри та визначаємо, де дев’ятий намет; лічимо тварин та рослини в лісі, вписуємо відповідну кількість паличок.
• Завдання на розвиток уваги: наклеюємо їжу за тінями; знаходимо, чим можна поживитися на галявині; відшуковуємо пари нічних метеликів; сортуємо речі.
• Завдання на розвиток мислення: допомагаємо зайчику скласти похідний рюкзак; визначаємо, хто сховався за кущиком; допомагаємо туристам знайти їхні намети; дізнаємося, хто загубив свій рюкзак; знаходимо зайві предмети в рядках.
• Казка Марії Людкевич «Зайчик і мурашка» (з завданнями до розповіді для кращого розуміння прочитаного).
• Письмо: наводимо доріжки та слова.
• Лабіринт: допомагаємо білочці повернутися вночі до свого намету й зібрати при цьому гілочки для багаття.
• Читання: збираємо літери в слова.
• Вірші Марії Понамаренко «Коник у траві сюркоче» та Станіслави Солонар «Стоніжка».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами і за клітинками, проводимо лінії та розмальовуємо деталі.
• Розмальовка з наклеюванням сенсорних матеріалів та безліч інших завдань.

№ 13 2018

13_2018_MC 2-5 cover-1Тема – КВІТКОВІ ФЕЇ та ЕЛЬФИ

Обкладинка: Оксана Мичка

У номері
• Вивчаємо цифру та число 8. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• САМОРОБКА «КОРОНА» (з одного боку – корона короля країни Різнотрав’я, а з іншого – корона квіткової феї).
• Аплікація «Вбрання для феєчок» (підбираємо брошки та спіднички за кольорами).
• ПІЗНАЄМО СВІТ: ДЕ РОСТУТЬ КВІТОЧКИ (пізнавальний розворот з завданням про лугові, садові та лісові квіти).
• Математика: обводимо букети, в яких по вісім квіточок, домальовуємо пелюсточки на ромашках так, щоб на кожній вийшло по вісім; вписуємо по порядку пропущені цифри під листочками, обводимо восьмий; домальовуємо мухоморам по вісім цяточок; вписуємо на вантажівках кількість загублених квітів.
• Завдання на розвиток уваги: допомагаємо феєчці зібрати ще один букет, проводимо джмелика шляхом із синіх квіточок, визначаємо, де зібрали рослини.
• Завдання на розвиток мислення: допомагаємо волошковій феї обрати предмети для садівництва; завершуємо складати картину, підбираючи потрібні шматочки пазлів.
• Казка Ганни Новик «Дзвоники» (з завданнями до розповіді для кращого розуміння прочитаного).
• Квіткове СУДОКУ для малят (наклеюємо потрібні деталі).
• Лабіринт: допомагаємо феєчці обрати шлях, щоб полити дзвіночки.
• Вірші Марії Людкевич «Цілющий чай» та Лесі Пронь «Волошки».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, проводимо лінії та розмальовуємо деталі.
• Розмальовка та безліч інших завдань.

№12 2018

12_MC_2-5_cover-1
Тема – НА РІЧЦІ
Обкладинка: Оксана Мичка

У номері
• Вивчаємо цифру та число 7. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Математична гра на картоні з рухомими деталями «РИБОЛОВЛЯ» (на човнику, що рухається по сторінці (ніби плаває по річці), змінюються цифри, а дітки мають спіймати стільки ж рибок і скласти їх до котика в човник).
• Пізнаємо світ: ЯК ЗРОСТАЮТЬ ЖАБКИ (ілюстрована сторінка з завданням на розвиток мислення).
• ЧИТАННЯ: наклеюємо потрібні літери за малюнками, а тоді читаємо утворені слова; проводимо кожну літеру доріжками до свого місця – визначаємо, де живуть намальовані тварини.
• Завдання на розвиток уваги: знаходимо кожній рибці її пару; розплутуємо доріжки та дізнаємося, кого вполює кожна жабка; допомагаємо карасику відшукати у річці своїх друзів за тінями; проводимо рибку лабіринтом до зайчика на бережку.
• Математика: розподіляємо рибку по відерцях за цифрами; визначаємо кількість спійманої рибки; обводимо групи з сімома тваринами; розмальовуємо черепашок під потрібними номерами; вписуємо пропущені цифри за послідовністю.
• Завдання на розвиток мислення: обираємо потрібний шлях за цифрами та розміром латать; проставляємо цифри – що було спочатку, а що – потім.
• Казка Оксани Давидової «Як карасик побачив новий світ, навчився розуму, дізнався про зелених риб і знайшов друга» (з ігровими завданнями до розповіді).
• Судоку для малят «Шикуйтесь, рибки!» (наклеюємо потрібні деталі).
• Лічимо від 1 до 10, проходячи лабіринт на рибці.
• Вірші Галини Манів «До тітки на гостину» та «Сюзі в капелюсі».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, заштриховуємо та розмальовуємо деталі.
• Безліч інших завдань.

 

№11 2018

11_MC_2-5_cover-1 Тема – ХТО ДЕ ЖИВЕ

Обкладинка: Вікторія Скаканді

У номері • Вивчаємо цифру та число 6. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Гра на розвиток мислення «ЖИТЛО ТВАРИН» (шукаємо кожній тварині її житло). • Логічна аплікація «Хто в будиночку живе?» (підбираємо хатинки за формою та розміром та наклеюємо на них їхніх мешканців). • Творча картина «Акваріум» (з шаблоном для наліплювання пластиліну та наклеювання ниток). • Завдання на розвиток мислення: підбираємо равликам їхні мушлі; наклеюємо наступну тваринку в рядок; розв’язуємо мальовані логічні завдання; визначаємо, які тварини живуть у лісі. • ПИСЬМО: наводимо доріжки, заштриховуємо. • ЧИТАННЯ: переписуємо літери з однакових фігур, читаємо по складах утворені слова; визначаємо, з якої літери починається намальована тварина та обводимо букву олівцем. • Математика: лічимо однакових тварин на фермі; розмальовуємо вказану кількість полуничок; обводимо деревця, на яких 6 плодів; домальовуємо стільки ягідок, щоб їх стало по шість на кожній гілочці. • Казка Дарії Мурмуєнко «Чому сумував Равлик» (з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з котиком та акваріумною рибкою! • Завдання на розвиток уваги: проводимо тварин з ферми до їхнього житла; з’єднуємо матусь з дитинчатами; наклеюємо житло за тінями; проходимо лабіринт на дереві. • Вірші Віри Правоторової «Цесарки» та Галини Манів «Як лисички заблукали». • Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, заштриховуємо та розмальовуємо, створюємо картину з сенсорних матеріалів. • Безліч інших завдань.

№10 2018

MS_10_2018_cover-1Тема – НА ЛУЗІ Обкладинка: Катерина Степаніщева У номері • Вивчаємо цифру та число 5. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Логічна аплікація «Хто пасеться на лужку?» (визначаємо за тінями розташування тварин, читаємо підписи). • Іграшки-герої до казки: овечки, вовки та автобус Барбусик з кишенькою для розміщення пасажирів. Отвори для пальчиків на картонних іграшках дозволяють влаштувати лялькову виставу за сюжетом казки! • Унікальна МАТЕМАТИЧНА ГРА, за допомогою якої малята швидко навчаться РОЗВ’ЯЗУВАТИ ПРИКЛАДИ! • Завдання на розвиток мислення: визначаємо, хто з тварин стоятиме наступний до водопою у логічних рядах; шукаємо зайві предмети в різних групах; розподіляємо речі за ознаками та називаємо групи одним словом. • ПРОСТОРОВЕ МИСЛЕННЯ: вивчаємо та закріплюємо поняття «ЛІВОРУЧ-ПРАВОРУЧ», визначаючи, куди поспішають комашки. • Математика: вчимося вимірювати; співставляємо цифру з кількістю; розмальовуємо вказану кількість пелюсток на квіточках; обводимо букети, що складаються з п’яти рослин. • Казка Світлани Прудник «Барбусик» про пригоду автобуса, що возить овечок на лужок (з іграшками-героями та завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Завдання на розвиток уваги: підбираємо тіні; шукаємо відмінності між двома малюнками; допомагаємо бджілкам пролетіти лабіринтом до вулика. • Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, заштриховуємо та розмальовуємо. • Вірші Григорія Фальковича «Капелюшок для Ховрашки» та «Концерт». • Безліч інших завдань.

№9 2018

MS_9_2018_cover-1Тема – ЗООПАРК Обкладинка: Марія Лабиріна У номері • Вивчаємо цифру та число 4. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Гра з прорізами «Магазинчик з кормом» (з книжечкою «Меню для тварин», з грошима, касою, кормом для тварин та кошиком — для складання туди всіх покупок). Купуємо їжу для тварин та вирушаємо до зоопарку! • Аплікація – логічна гра «Зоопарк» (наклеюємо тварин на свої місця у клітки за обрисами). • Завдання на розвиток мислення: визначаємо, чим можна погодувати тварин; з яких гілочок буде зручніше діставати листочки жирафам. • Математика: лічимо тварин одного виду; розв’язуємо приклади біля пеліканів, щоб визначити, скільки рибок їм треба покласти у кишеньки-мішки; розмальовуємо 4 рибки у кожному акваріумі; Обводимо тераріуми, в яких сидять 4 мешканці; шукаємо групи з певною кількістю жабок. • Казка Оксани Давидової «Артемко в зоопарку» (з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Віршик-гра Оксани Кротюк «В зоопарку». Завдання на розвиток уваги: проводимо доглядача зоопарку певним шляхом; допомагаємо відшукати потрібних тварин; наздоганяємо тата та сестричку доріжками лабіринту. • Письмо: наводимо літери на клітках та читаємо, хто ж там живе. • Дрібна моторика: вирізаємо, наводимо пунктири та розмальовуємо. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з морською зіркою! • Безліч інших завдань.

№8 2018

МС_8_cover_2018-1Тема – РОДИНА Обкладинка: Марія Лабиріна У номеріВивчаємо цифру та число 3. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Логічна аплікація «Родинне дерево» (допомагаємо зайчику Куцохвостику розвісити на дереві портрети рідних). • Настільна гра «Родинні розмови перед сном» (з дзиґою, фішками та картками-морквинками, що складаються до кошика). Гра зміцнює родинні стосунки, допомагає членам сім’ї краще дізнатися один про одного. Розкручуємо дзиґу, переставляємо фішку, витягуємо з кошика морквину з запитанням та відповідаємо. Хто ж першим дістанеться до фінішу (зручного ліжечка) й голосно захропе: «Хр-р-р, хр-р-р!»? • Завдання на розвиток мислення: у кожному рядочку знаходимо того, хто з іншої родини; міркуємо, що можуть їсти зайці. • Математика: визначаємо, кого більше, а кого менше; обводимо жучків з трьома цятками на крильцях, знаходимо групи звірят, яких по троє, відшуковуємо трьох осіб з однієї родини; лічимо та вписуємо кількість зібраних речей; розмальовуємо потрібну кількість пелюсток на квіточках. • Казка Марії Людкевич «Заяча капуста» (з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Вірші Олега Майбороди «На світанку Бабі Жабі…» та Романа Скиби «Бобряче виховання». • Завдання на розвиток уваги: допомагаємо зайчику зібрати заячу капусту; розплутуємо мотузочки з повітряними зміями; допомагаємо курчатам та каченятам повернутися до своїх матусь; знаходимо черепах з однієї родини за малюнками на спинках; відшуковуємо групи з трьох фруктів для компоту мами-зайчихи. • Читання: складаємо назви повітряних зміїв; визначаємо спільне у словах; вписуємо початкові літери та читаємо слово, що утворилося. • Лабіринт: допомагаємо родині дістатися в гості до бабусі. • Дрібна моторика: вирізаємо, наводимо пунктири та розмальовуємо. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з песиком! • Безліч інших завдань.

№7 2018

МС_7_cover_2018-1 Тема – ПРО ДРУЖБУ Обкладинка: Анна Хоменко У номері • Вивчаємо цифру та число 2. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Шість СЕКРЕТІВ ДРУЖБИ. • Аплікація – логічна гра «Подарунки друзям» (наклеюємо коробочки у формі кишеньок, міркуємо, кому який подарунок покласти). • Творча картина з ниток «Песик Дружок» (для розвитку дрібної моторики рук). • Карткова гра «Мій друг – їжачок». • Завдання на розвиток мислення: знаходимо іграшки, визначаємо друзів за їхніми вподобаннями, знаходимо правильний шлях, визначаємо, хто наступний сяде на гойдалку. • Математика: розмальовуємо потрібну кількість цукерок, визначаємо, скільки друзів прийде в гості, обчислюємо приклади, щоб дізнатися, хто що подарував, обводимо найбільшу кількість. • Казка Дарії Мурмуєнко «З ким дружити їжачку» (з завданням до неї). • Вірші Галини Манів «В четвер чи не в четвер?» та Юлі Смаль «Корова і свиня». • Завдання на розвиток уваги: розплутуємо доріжки й визначаємо, хто з ким товаришує, шукаємо правильний шлях у лабіринті для того, щоб друзі могли зустрітися. • Дрібна моторика: вирізаємо й розмальовуємо. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з друзями-дельфінами! • Безліч інших завдань.

№6 2018

MS_6_2018_cover-1 Тема: У САДКУ Обкладинка: Катерина Степаніщева У номеріВивчаємо цифру та число 1. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Аплікація «Деревце в садку» (деталі наклеюються так, що перегортаючи їх, дитина бачить, як змінюється деревце – спершу цвіте, потім на ньому зав’язуються зелененькі яблучка, а згодом плоди достигають – яблучка стають червоними). • Творча картина з крупів «Бджілка» (для розвитку дрібної моторики рук). • Математика: лічимо мешканців садочку, пишемо потрібну кількість паличок, вписуємо цифри, шукаємо шлях з певною кількістю квіточок. • Казка Марії Людкевич «Марчик і джмелик». • Шнурівка «Весняне деревце» (з трьома схемами для шнурування). • Вірші Лесі Пронь «Прилетіло сонечко» та Марії Людкевич «Джміль». • Завдання на розвиток уваги: шукаємо пари однакових метеликів, визначаємо, чия це тінь, обводимо в рядках такий самий малюнок, як на зразку. • Письмо: допомагаємо гусеницям проповзти лабіринтами до листочків, наводимо тюльпани, обводимо дерева, розмальовуємо квіточки. • Завдання на розвиток мислення: визначаємо послідовність, знаходимо зайве, підбираємо пари комахам, групуємо та називаємо одним словом предмети з саду. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з принцесою Лілі та її метеликом! • Віршик – пальчикова гра «Равлику-Павлику». • Безліч інших завдань.

№5 2018

MS_5_2018_cover-1 Тема – КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ Обкладинка: Катерина Степаніщева У номері • Аплікація – логічна гра «Ой! Здається дощик починається!» (допомагаємо звірятам розкрити парасольки – наклеюємо їх за кольорами; розмальовуємо потрібну кількість краплинок за цифрами на хмаринках). • Пізнаємо світ «Вода в природі» (де ховається краплинка). • Читання на хмаринках та квіточках. Настільна гра з дзиґою та фішками «Повернення краплинок» (з ілюстрацією кругообігу води в природі). • Казка Тамари Маршалової «Падав дощ» про те, як дощик перетворювався на калюжку та хмаринку (з завданням до казки). • Логічна гра на картоні «Вода в природі» (підбираємо частинки пазлів). • Вірші Лесі Вознюк «Весняний дощик» та Віри Правоторової «Чаплі». • Завдання на розвиток уваги: підбираємо гумові чобітки, допомагаємо звірятам вибратися з туману, наклеюємо деталі за обрисами. • Письмо: проводимо морських тваринок доріжками до їхніх друзів; вписуємо літери у серединки квіточок. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з морськими кониками.Творча картина з пластиліну та соломинок для напоїв «Квіти у горщику». Останні картки з літерами: Ь, Ю, Я.Ідеї для батьків: як влаштувати АЛФАВІТНУ ВЕЧІРКУ (ігри на закріплення вивчених літер та рецепт смачного печива у формі букв). • Лабіринт та безліч завдань.

№4 2018

MS_4_2018_cover-1 ІГРИ ТА ЗАВДАННЯ ЗА КАЗКОЮ «Цілюща аптека в хатинці лісника»       М. Людкевич

Обкладинка: Катерина Степаніщева

У номері • Гра з прорізами та рухомими деталями «ЛІСОВА АПТЕКА» (з гаманцем, грошима, касою, рецептурними бланками, різними аптечними речами (крапельками для носа, термометром, травами, таблетками) та іграшкою – зайчихою з кишенькою на фартушку для складання туди всіх покупок). • Математика: склад числа на баночках з ягідками; приклади на рецептурних бланках; підрахунок покупок в магазині. • Завдання на розвиток мислення: «заварюємо» лікувальні чаї у потрібних чашечках; визначаємо зайві предмети на поличках; проводимо бджілок до своїх квіточок. • «Лікувальний віршик» Романа Скиби про родину їжачків (проілюстрував Володимир Штанко). • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з котиком та песиком, які малюють у лісі картини. • Ідеї для батьків: виготовляємо ТАКТИЛЬНІ АЛФАВІТНІ ЛІТЕРИ. • Завдання на розвиток уваги: наклеюємо речі на полички за обрисами; шукаємо відмінності між малюнками; обираємо правильний шлях на лісових роздоріжжях. • Картки з літерами: Ц, Ч, Ш, Щ. Готуємо руку до письма, проводячи звірят доріжками. • Розвиток дрібної моторики рук: вирізаємо, домальовуємо, бавимося рухомими деталями.

№ 3 2018 
MS_3_2018_cover-1Тема – СПОРТ
Обкладинка: Катерина СтепаніщеваУ номеріАплікація «Автобус везе спортсменів» (деталі наклеюються таким чином, що до автобуса можна посадовити звірят, а до багажника покласти спортивний інвентар). • Казка Світлани Прудник «Лижі» з завданнями-запитаннями та з іграшками-персонажами, які вдягаються на пальці. Тож можна влаштувати вдома справжнісіньку лялькову виставу! (Проілюструвала Катерина Степаніщева). • Завдання на розвиток мислення: допомагаємо наймолодшому пінгвіненяті зібрати спортивне знаряддя; розкладаємо разом з хом’ячком-тенісистом комплекти ракеток та м’ячиків; наклеюємо потрібні предмети у логічних рядах; знаходимо правильний шлях у лабіринті. • Судоку для наймолодших «М’ячі на поличках» (міркуємо та наклеюємо деталі). • Дрібна моторика рук: наводимо візерунки на лижах; «струшуємо» сніжок з ялинок; «спускаємося» з вовчиком з гірки, малюючи сліди від лиж; вирізаємо деталі до завдань та заштриховуємо, готуючи руку до майбутніх шкільних навантажень. • Завдання на розвиток уваги: відшуковуємо однакові м’ячики; «розкладаємо» інвентар за тінями на свої місця; наклеюємо кубки за обрисами; підбираємо однакові лижі. • Віршик-руханка Наталі Зубко «Совеняткова зарядка». • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити в дитини зростає! Цього разу малята зможуть зробити зарядку разом з левенятком Льовою!Математика: визначаємо, хто зі звірят яке спортивне знаряддя обрав, обчислюючи приклади. • Картки з літерами «Т», «У», «Ф», «Х» та завданнями до них. Вірші Анни Ходко «Пінгвінятко» та Галини Малик «Білий ведмедик» (проілюструвала Надія Дойчева-Бут).
№2_2018
MS_02_2018_cover
 Тема – ДОГЛЯД за ЗУБАМИ
Обкладинка: Катерина Степаніщева
У номері: • ІГРАШКА «ЗУБНА МИШКА» (з кишенькою для молочного зубчика). • ГРА з рухомими деталями «ВЕДМЕДИК ЧИСТИТЬ ЗУБКИ» (годуємо ведмедика та визначаємо, яка їжа корисна для зубів, а яка – ні, після шкідливої їжі чистимо ведмедику зубки; граємося у СТОМАТОЛОГА – оглядаємо зубки спеціальним приладдям, ставимо пластилінові промби). • ТАЄМНИЦІ від ЗУБНОЇ ФЕЇ ( про догляд за зубами). • Готуємо руку до письма: проводимо лінії доріжками, вичавлюючи зубну пасту; наводимо візерунки на щітках та на крокодилах, домальовуємо останнім нові зубки. • ГРА «ВЕСЕЛИЙ та СУМНИЙ ЗУБЧИК» (допомагає зрозуміти, яка їжа подобається зубкам, а яка – ні). • КАЗКА таїсії Демидюк «ЗУБЧИК» (з завданнями до розповіді). • Вірші Олени Князевої та Олени Плавенчук. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з крокодильчиком КРОКО. • Завдання на розвиток МИСЛЕННЯ: обираємо потрібний предмет за ознаками, визначаємо речі, які потрібні лікарю, розкладаємо предмети по поличках, допомагаємо феї облетіти звірят за схемою. • Математичні завдання: розфарбовуємо потрібну кількість, вписуємо цифри за зразком. • Розвиваємо дрібну моторику рук: пишемо, розмальовуємо, вирізаємо та клеїмо. 
№1 2018
1_2018_cover-1 Обкладинка: Корнелія Коляджин
Тема – ТВАРИНИ ВЗИМКУ У номері: • МАТЕМАТИЧНА ГРА з рухомими деталями «ГОДІВНИЧКА» (з трьома варіантами гри залежно від віку). • Готуємо руку до письма: проводимо лінії доріжками, допомагаючи тваринам утекти від вовка, заштриховуємо звірят, наводимо волосінь вудки, щоб упіймати рибку. • Лабіринт з цифрами «Хатка лісника». • КАЗКА Марії Людкевич «Вовк-слідопит» (з завданнями до розповіді). • Вірші Лесі Пронь та Анатолія Качана. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з котиком та мишкою. • Завдання на розвиток МИСЛЕННЯ: визначаємо, хто буде наступним у рядочку та наклеюємо потрібні малюнки. • Завдання на розвиток УВАГИ: з’єднаємо пташок та рибок у пари, підбираємо тіні тварин серед зимового лісу. • Пізнаємо світ: як живеться тваринам узимку. • Картина з крупів «Синичка-невеличка». • Сторінка для батьків «Вчимося вирізати» (розписано етапи опановування ножиць). • Розвиваємо дрібну моторику рук: пишемо, розмальовуємо, ліпимо, вирізаємо.
 
Архів попередніх видань
 Журналів багато не буває! Ти прочитав уже весь журнал і хочеш ще? Вихід є! В редакції можна замовити відразу всі примірники минулого й позаминулого років. Тільки уяви: отримати відразу 12 чи 24 журнали. Це ж купа ігор, розваг, оповідань та саморобок.

Тож не барися, а телефонуй до редакції за телефонами:

(044) 362 58 50 067 915 23 91 (Київстар) 063 878 19 92 (life) 066 410 57 62 (МТС)

Вартість архівних к-тів журналу МС 2-5 роки:

2017 р. – 319,00 грн (22 номери журналу, із них №23-24 за грудень – спецвипуск – книжечка «Незалежність України»+ 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

2016 р. – 261,00 грн (18 номери журналу + 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

2015 р.– 221,00 грн (17 номерів журналу + 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

2014 р. – 234,00 грн (18 номерів журналу + 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

Вартість доставки одного архівного комплекту журналів

40,00 грн (посилкою через Укрпошту). Тому сума замовлення формується так: вартість комплекту + 40,00 грн за доставку Укрпоштою. При відправці службою доставки «Нова пошта» потрібно на картку оплатити тільки вартість замовлення, а за доставку розрахуватись з Новою поштою при отриманні.

Оплата — на картку Приват Банку № 5168 7422 1825 4815.

Власник картки — Білоус Олеся Орестівна

Після оплати прохання повідомити дату оплати та контакти для відправки замовлення на електронну адресу tak_@ua.fm