Мамине сонечко від 2 до 5 років

 

№19 2018

MS_19_2018_cover-1Тема: ЛІСОВІ ПРИГОДИ. ГРАЄМОСЯ в КАЗКУ «Нова рукавичка»
Обкладинка: Вікторія Скаканді
У номері
Персонажі до казки «Нова рукавичка» та сторінка з ігровим полем. Розігруємо казковий сюжет, вставляючи героїв у рукавичку.
• Логічна розмальовка «Кольорові яблучка». Розмальовуємо за певним принципом.
• Картина з крупів «Грибочок».
• Читання. Наклеюємо різні плоди їжачкам на спинки за однаковими літерами.
• Логічні ряди. Визначаємо, який фрукт їжачок знаходив наступним, наклеюємо деталі на свої місця.
• Математика. Знаходимо та обводимо олівцем кошики з однаковим наповненням; вписуємо пропущені цифри; розв’язуємо приклади й визначаємо, де який сир та що поклала мишка в йогурт.
• Розмальовка із завданням. Робимо кольоровими лише тих тварин, які живуть у лісі.
• Завдання на розвиток уваги. Підбираємо деталі за тінями, визначаючи, хто ж підкрадається до рукавички; обводимо серед однакових малюнків інакші.
• Письмо. Допомагаємо зайченятам дострибати до кущика, проводячи лінії серединами доріжок. Наводимо пунктир, щоб кущик краще сховав звірят від вовка.
• Завдання на розвиток мислення. Визначаємо, під яким грибочком краще заховатися кожному жучку; накриваємо листочками гриби, підбираючи їх за розміром; визначаємо за групою кольорів, що ж несла мишка у мішку.
• Казка «Нова рукавичка» Олега Майбороди з завданням до розповіді.
• Вірш Станіслави Солонар «Їжачок-клубок» (намалювала Оксана Мичка).
• Лабіринт.
• Інші завдання.

№18 2018

MS_18_cover-1Тема: ТВОРЧА ОСІНЬ
Обкладинка: Оксана Мичка
У номері
• Гра з прорізами «Білоччині запаси». Спершу дитина має розмістити деталі на сторінці, вставивши шишки в прорізи на ялинці, а гриби – у кишеньку-травичку. Потім білочка зробить собі запаси – збере шишки та гриби в кишеньку-кошик.
• Творчі ідеї з осінніх матеріалів.
• Картина з осіннього листя «Їжачок».
• Карткова гра «Я знайшов грибочок!». Розвиває мислення та увагу, згуртовує гравців.
• Пізнаємо світ «Чому птахи летять у вирій?». Розповідь про перелітних та неперелітних пташок, завдання для закріплення матеріалу.
• Математика: Розв’язуємо приклади, щоб дізнатися, де чий кошик з грибами.
• Вірш Віри Правоторової «Каштанчики».
• Завдання на розвиток мислення та уваги. Допомагаємо сороці зібрати матеріали для поробок; розподіляємо запаси в білоччиних сховках – наклеюємо речі за певним принципом; шукаємо зайві предмети в рядках
• Дрібна моторика рук. Наводимо малюнки за пунктирами; вирізаємо та клеїмо; наводимо доріжки; обводимо малюнки та проводимо лінії; «нанизуємо» намистинки для сороки; розмальовуємо.
• Казка «Пташина майстерня» Марії Людкевич з завданням до розповіді.
• Читання: поєднуємо частинки плодів з літерами та читаємо склади.
• Лабіринт. Проводимо пані Осінь до лісу, збираючи подарунки для звірят.
• Інші завдання.

№ 17 2018

17_2018_cover-1Тема: ПРО РОЗВИТОК УЯВИ

Обкладинка: Катерина Степаніщева

У номері
• Гра-тест на розвиток уяви «Де чиє місце?». За допомогою цієї методики батьки зможуть перевірити, наскільки дитина може проявляти свою уяву в чітко обмеженій ситуації. Чи зможе малятко відійти від конкретності й реальності, змоделювати подумки всю ситуацію цілком? Протестуйте дитину – й дізнаєтеся, на якому рівні знаходиться розвиток уяви Вашого малятка.
• Вкладка для батьків зі статтями про розвиток уяви у дітей та з підібраними вправами для дошкільнят.
• Створюємо образи. Домальовуємо деталі за уявою.
• Міркуємо й уявляємо. Пропонуємо дитині уявити певні ситуації, спонукаючи малят скласти розповіді.
• Зоровий аналіз: вдивляємось у плями й персоніфікуємо їх; виділяємо окремі об’єкти поміж змішаних груп.
• Осмислене сприйняття. Визначаємо, на які фігури схожі певні предмети.
• Мислення й уява. Робимо різними однакові речі за допомогою деталей для наклеювання.
• Вигадуємо нові слова для позначення невідомих істот.
• Казка «В гостях у хмароковців» Марії Людкевич з завданням до розповіді.
• Вірші григорія Фальковича «Котик і слон» та Галини Манів «Де живе бабай?».
• Розмальовка на розвиток уяви. Перетворюємо двох однакових чаклунок на різних – добру й злу.
• Лабіринт з елементами читання!
• Інші завдання.

№ 16 2018

MS_16_2018_cover-1Тема – УРОЖАЙ
Обкладинка: Катерина Степаніщева
У номері
• Вивчаємо число 10. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Гра «Збираємо врожай». Вставляємо фрукти у прорізи на деревці, а овочі – в кишеньку-грядку. Допомагаємо білочкам зібрати урожай – фрукти кладемо у кошик, а овочі – у кузов вантажівки.
• Гра «Що виросте наступним?». Дорослий виставляє овочі на грядці за схемами у різній послідовності, а дитина має закінчити логічні ряди, вставивши те, що ростиме наступним.
• Творча картина «Горошок» з шаблоном для наклеювання деталей.
• Математична аплікація. Знаходимо кожному яблучку своє місце, спів ставляючи цифри та кількість крапочок.
• Дрібна моторика: наводимо лінії, наклеюємо частинки овочів, розмальовуємо.
• Завдання на розвиток мислення. Розкладаємо плоди: овочі – в мішечок, фрукти – у кошик, а ягідки – у баночку; підбираємо відкушені частинки плодів; визначаємо, чим поласувала пташка.
• Завдання на розвиток уваги. Допомагаємо звірятам наповнити свої мішечки; розплутуємо доріжки й дізнаємося, що саме збирають комбайни та тракторці.
• «Казка про Горошка» Ірини Гончаренко з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного.
• Лабіринт до казки. Допомагаємо Горошку дістатися до свого будиночка. Лічимо мешканців городу на шляху.
• Вірші Віри Правоторової «Як зайці капусту проривали» та «Огірочки».
• Математика. Допомагаємо вантажівкам розвезти урожай по магазинах; розмальовуємо, обводимо та домальовуємо визначену кількість плодів.
• Інші завдання.

№ 15 2018

MS_15_2018_cover-1Тема – НА ПЛЯЖІ
Обкладинка: Марія Рудюк
У номері
• Вивчаємо цифру 0. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Гра на розвиток уваги «Морські фото» (виставляємо на сторінку-шаблон деталі відповідно до того, як вони розміщені на різних фотографіях, які фотограф Киць Нявич зробив на морі).
• БЕЗПЕКА НА ВОДІ для дошкільнят у рубриці «Пізнаємо світ».
• Аплікація «Валіза на море» (наклеюємо деталі лише тих предметів, які можуть знадобитися на морі).
• Математика: складаємо приклади за малюнками, розмальовуємо потрібну кількість мушель; лічимо фрукти в кошиках та вписуємо кількість.
• Завдання на розвиток уваги: відшуковуємо фрагменти на великому малюнку; визначаємо потрібних людей за описом та слідами на піску; шукаємо всі однакові предмети на сторінці; підбираємо пари за обрисами.
• Завдання на розвиток мислення: визначаємо зайві предмети у рядках; підбираємо кольори за фігурками; обираємо речі для бегемотика з казки.
• Казка Олега Майбороди «Бегемотик і Шум Моря» (з лабіринтом та завданням на розвиток мислення).
• Творчість: в’єтнамки власноруч.
• Лабіринт: допомагаємо бегемотикові дістатися до пальми, зібравши на шляху всі мушлі.
• Читання: визначаємо перші літери в словах, читаємо.
• Вірші Марії Людкевич «Хвиля» та Олега Майбороди «Хоча надворі літні стоять спекотні дня…».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, проводимо лінії та розмальовуємо деталі.
• Безліч інших завдань.

№ 14 2018

14_2018_MC 2-5 cover-1Тема – ПОХІД

Обкладинка: Оксана Мичка

У номері
• Вивчаємо цифру та число 9. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Гра на розвиток уваги «Чий рюкзак?» (підбираємо рюкзаки за кольорами, змагаємося на швидкість).
• Саморобка «Лисичка» (вирізаємо та згинаємо за лініями).
• Аплікація-гра «У ПОХОДІ» (наклеюємо об’ємні деталі, «варимо» юшку на вогні – складаємо в кишеньку-казанок потрібні овочі).
• Математика: обводимо групи мурашок, в яких їх дев’ять; на кожному деревці обводимо лише по дев’ять плодів; вписуємо пропущені цифри та визначаємо, де дев’ятий намет; лічимо тварин та рослини в лісі, вписуємо відповідну кількість паличок.
• Завдання на розвиток уваги: наклеюємо їжу за тінями; знаходимо, чим можна поживитися на галявині; відшуковуємо пари нічних метеликів; сортуємо речі.
• Завдання на розвиток мислення: допомагаємо зайчику скласти похідний рюкзак; визначаємо, хто сховався за кущиком; допомагаємо туристам знайти їхні намети; дізнаємося, хто загубив свій рюкзак; знаходимо зайві предмети в рядках.
• Казка Марії Людкевич «Зайчик і мурашка» (з завданнями до розповіді для кращого розуміння прочитаного).
• Письмо: наводимо доріжки та слова.
• Лабіринт: допомагаємо білочці повернутися вночі до свого намету й зібрати при цьому гілочки для багаття.
• Читання: збираємо літери в слова.
• Вірші Марії Понамаренко «Коник у траві сюркоче» та Станіслави Солонар «Стоніжка».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами і за клітинками, проводимо лінії та розмальовуємо деталі.
• Розмальовка з наклеюванням сенсорних матеріалів та безліч інших завдань.

№ 13 2018

13_2018_MC 2-5 cover-1Тема – КВІТКОВІ ФЕЇ та ЕЛЬФИ

Обкладинка: Оксана Мичка

У номері
• Вивчаємо цифру та число 8. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• САМОРОБКА «КОРОНА» (з одного боку – корона короля країни Різнотрав’я, а з іншого – корона квіткової феї).
• Аплікація «Вбрання для феєчок» (підбираємо брошки та спіднички за кольорами).
• ПІЗНАЄМО СВІТ: ДЕ РОСТУТЬ КВІТОЧКИ (пізнавальний розворот з завданням про лугові, садові та лісові квіти).
• Математика: обводимо букети, в яких по вісім квіточок, домальовуємо пелюсточки на ромашках так, щоб на кожній вийшло по вісім; вписуємо по порядку пропущені цифри під листочками, обводимо восьмий; домальовуємо мухоморам по вісім цяточок; вписуємо на вантажівках кількість загублених квітів.
• Завдання на розвиток уваги: допомагаємо феєчці зібрати ще один букет, проводимо джмелика шляхом із синіх квіточок, визначаємо, де зібрали рослини.
• Завдання на розвиток мислення: допомагаємо волошковій феї обрати предмети для садівництва; завершуємо складати картину, підбираючи потрібні шматочки пазлів.
• Казка Ганни Новик «Дзвоники» (з завданнями до розповіді для кращого розуміння прочитаного).
• Квіткове СУДОКУ для малят (наклеюємо потрібні деталі).
• Лабіринт: допомагаємо феєчці обрати шлях, щоб полити дзвіночки.
• Вірші Марії Людкевич «Цілющий чай» та Лесі Пронь «Волошки».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, проводимо лінії та розмальовуємо деталі.
• Розмальовка та безліч інших завдань.

№12 2018

12_MC_2-5_cover-1
Тема – НА РІЧЦІ
Обкладинка: Оксана Мичка

У номері
• Вивчаємо цифру та число 7. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями.
• Математична гра на картоні з рухомими деталями «РИБОЛОВЛЯ» (на човнику, що рухається по сторінці (ніби плаває по річці), змінюються цифри, а дітки мають спіймати стільки ж рибок і скласти їх до котика в човник).
• Пізнаємо світ: ЯК ЗРОСТАЮТЬ ЖАБКИ (ілюстрована сторінка з завданням на розвиток мислення).
• ЧИТАННЯ: наклеюємо потрібні літери за малюнками, а тоді читаємо утворені слова; проводимо кожну літеру доріжками до свого місця – визначаємо, де живуть намальовані тварини.
• Завдання на розвиток уваги: знаходимо кожній рибці її пару; розплутуємо доріжки та дізнаємося, кого вполює кожна жабка; допомагаємо карасику відшукати у річці своїх друзів за тінями; проводимо рибку лабіринтом до зайчика на бережку.
• Математика: розподіляємо рибку по відерцях за цифрами; визначаємо кількість спійманої рибки; обводимо групи з сімома тваринами; розмальовуємо черепашок під потрібними номерами; вписуємо пропущені цифри за послідовністю.
• Завдання на розвиток мислення: обираємо потрібний шлях за цифрами та розміром латать; проставляємо цифри – що було спочатку, а що – потім.
• Казка Оксани Давидової «Як карасик побачив новий світ, навчився розуму, дізнався про зелених риб і знайшов друга» (з ігровими завданнями до розповіді).
• Судоку для малят «Шикуйтесь, рибки!» (наклеюємо потрібні деталі).
• Лічимо від 1 до 10, проходячи лабіринт на рибці.
• Вірші Галини Манів «До тітки на гостину» та «Сюзі в капелюсі».
• Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, заштриховуємо та розмальовуємо деталі.
• Безліч інших завдань.

 

№11 2018

11_MC_2-5_cover-1 Тема – ХТО ДЕ ЖИВЕ

Обкладинка: Вікторія Скаканді

У номері • Вивчаємо цифру та число 6. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Гра на розвиток мислення «ЖИТЛО ТВАРИН» (шукаємо кожній тварині її житло). • Логічна аплікація «Хто в будиночку живе?» (підбираємо хатинки за формою та розміром та наклеюємо на них їхніх мешканців). • Творча картина «Акваріум» (з шаблоном для наліплювання пластиліну та наклеювання ниток). • Завдання на розвиток мислення: підбираємо равликам їхні мушлі; наклеюємо наступну тваринку в рядок; розв’язуємо мальовані логічні завдання; визначаємо, які тварини живуть у лісі. • ПИСЬМО: наводимо доріжки, заштриховуємо. • ЧИТАННЯ: переписуємо літери з однакових фігур, читаємо по складах утворені слова; визначаємо, з якої літери починається намальована тварина та обводимо букву олівцем. • Математика: лічимо однакових тварин на фермі; розмальовуємо вказану кількість полуничок; обводимо деревця, на яких 6 плодів; домальовуємо стільки ягідок, щоб їх стало по шість на кожній гілочці. • Казка Дарії Мурмуєнко «Чому сумував Равлик» (з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з котиком та акваріумною рибкою! • Завдання на розвиток уваги: проводимо тварин з ферми до їхнього житла; з’єднуємо матусь з дитинчатами; наклеюємо житло за тінями; проходимо лабіринт на дереві. • Вірші Віри Правоторової «Цесарки» та Галини Манів «Як лисички заблукали». • Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, заштриховуємо та розмальовуємо, створюємо картину з сенсорних матеріалів. • Безліч інших завдань.

№10 2018

MS_10_2018_cover-1Тема – НА ЛУЗІ Обкладинка: Катерина Степаніщева У номері • Вивчаємо цифру та число 5. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Логічна аплікація «Хто пасеться на лужку?» (визначаємо за тінями розташування тварин, читаємо підписи). • Іграшки-герої до казки: овечки, вовки та автобус Барбусик з кишенькою для розміщення пасажирів. Отвори для пальчиків на картонних іграшках дозволяють влаштувати лялькову виставу за сюжетом казки! • Унікальна МАТЕМАТИЧНА ГРА, за допомогою якої малята швидко навчаться РОЗВ’ЯЗУВАТИ ПРИКЛАДИ! • Завдання на розвиток мислення: визначаємо, хто з тварин стоятиме наступний до водопою у логічних рядах; шукаємо зайві предмети в різних групах; розподіляємо речі за ознаками та називаємо групи одним словом. • ПРОСТОРОВЕ МИСЛЕННЯ: вивчаємо та закріплюємо поняття «ЛІВОРУЧ-ПРАВОРУЧ», визначаючи, куди поспішають комашки. • Математика: вчимося вимірювати; співставляємо цифру з кількістю; розмальовуємо вказану кількість пелюсток на квіточках; обводимо букети, що складаються з п’яти рослин. • Казка Світлани Прудник «Барбусик» про пригоду автобуса, що возить овечок на лужок (з іграшками-героями та завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Завдання на розвиток уваги: підбираємо тіні; шукаємо відмінності між двома малюнками; допомагаємо бджілкам пролетіти лабіринтом до вулика. • Дрібна моторика: вирізаємо, клеїмо, домальовуємо за пунктирами, заштриховуємо та розмальовуємо. • Вірші Григорія Фальковича «Капелюшок для Ховрашки» та «Концерт». • Безліч інших завдань.

№9 2018

MS_9_2018_cover-1Тема – ЗООПАРК Обкладинка: Марія Лабиріна У номері • Вивчаємо цифру та число 4. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Гра з прорізами «Магазинчик з кормом» (з книжечкою «Меню для тварин», з грошима, касою, кормом для тварин та кошиком — для складання туди всіх покупок). Купуємо їжу для тварин та вирушаємо до зоопарку! • Аплікація – логічна гра «Зоопарк» (наклеюємо тварин на свої місця у клітки за обрисами). • Завдання на розвиток мислення: визначаємо, чим можна погодувати тварин; з яких гілочок буде зручніше діставати листочки жирафам. • Математика: лічимо тварин одного виду; розв’язуємо приклади біля пеліканів, щоб визначити, скільки рибок їм треба покласти у кишеньки-мішки; розмальовуємо 4 рибки у кожному акваріумі; Обводимо тераріуми, в яких сидять 4 мешканці; шукаємо групи з певною кількістю жабок. • Казка Оксани Давидової «Артемко в зоопарку» (з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Віршик-гра Оксани Кротюк «В зоопарку». Завдання на розвиток уваги: проводимо доглядача зоопарку певним шляхом; допомагаємо відшукати потрібних тварин; наздоганяємо тата та сестричку доріжками лабіринту. • Письмо: наводимо літери на клітках та читаємо, хто ж там живе. • Дрібна моторика: вирізаємо, наводимо пунктири та розмальовуємо. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з морською зіркою! • Безліч інших завдань.

№8 2018

МС_8_cover_2018-1Тема – РОДИНА Обкладинка: Марія Лабиріна У номеріВивчаємо цифру та число 3. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Логічна аплікація «Родинне дерево» (допомагаємо зайчику Куцохвостику розвісити на дереві портрети рідних). • Настільна гра «Родинні розмови перед сном» (з дзиґою, фішками та картками-морквинками, що складаються до кошика). Гра зміцнює родинні стосунки, допомагає членам сім’ї краще дізнатися один про одного. Розкручуємо дзиґу, переставляємо фішку, витягуємо з кошика морквину з запитанням та відповідаємо. Хто ж першим дістанеться до фінішу (зручного ліжечка) й голосно захропе: «Хр-р-р, хр-р-р!»? • Завдання на розвиток мислення: у кожному рядочку знаходимо того, хто з іншої родини; міркуємо, що можуть їсти зайці. • Математика: визначаємо, кого більше, а кого менше; обводимо жучків з трьома цятками на крильцях, знаходимо групи звірят, яких по троє, відшуковуємо трьох осіб з однієї родини; лічимо та вписуємо кількість зібраних речей; розмальовуємо потрібну кількість пелюсток на квіточках. • Казка Марії Людкевич «Заяча капуста» (з завданням до розповіді для кращого розуміння прочитаного). • Вірші Олега Майбороди «На світанку Бабі Жабі…» та Романа Скиби «Бобряче виховання». • Завдання на розвиток уваги: допомагаємо зайчику зібрати заячу капусту; розплутуємо мотузочки з повітряними зміями; допомагаємо курчатам та каченятам повернутися до своїх матусь; знаходимо черепах з однієї родини за малюнками на спинках; відшуковуємо групи з трьох фруктів для компоту мами-зайчихи. • Читання: складаємо назви повітряних зміїв; визначаємо спільне у словах; вписуємо початкові літери та читаємо слово, що утворилося. • Лабіринт: допомагаємо родині дістатися в гості до бабусі. • Дрібна моторика: вирізаємо, наводимо пунктири та розмальовуємо. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з песиком! • Безліч інших завдань.

№7 2018

МС_7_cover_2018-1 Тема – ПРО ДРУЖБУ Обкладинка: Анна Хоменко У номері • Вивчаємо цифру та число 2. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Шість СЕКРЕТІВ ДРУЖБИ. • Аплікація – логічна гра «Подарунки друзям» (наклеюємо коробочки у формі кишеньок, міркуємо, кому який подарунок покласти). • Творча картина з ниток «Песик Дружок» (для розвитку дрібної моторики рук). • Карткова гра «Мій друг – їжачок». • Завдання на розвиток мислення: знаходимо іграшки, визначаємо друзів за їхніми вподобаннями, знаходимо правильний шлях, визначаємо, хто наступний сяде на гойдалку. • Математика: розмальовуємо потрібну кількість цукерок, визначаємо, скільки друзів прийде в гості, обчислюємо приклади, щоб дізнатися, хто що подарував, обводимо найбільшу кількість. • Казка Дарії Мурмуєнко «З ким дружити їжачку» (з завданням до неї). • Вірші Галини Манів «В четвер чи не в четвер?» та Юлі Смаль «Корова і свиня». • Завдання на розвиток уваги: розплутуємо доріжки й визначаємо, хто з ким товаришує, шукаємо правильний шлях у лабіринті для того, щоб друзі могли зустрітися. • Дрібна моторика: вирізаємо й розмальовуємо. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з друзями-дельфінами! • Безліч інших завдань.

№6 2018

MS_6_2018_cover-1 Тема: У САДКУ Обкладинка: Катерина Степаніщева У номеріВивчаємо цифру та число 1. Відрізна сторінка для створення окремого зошита з математичними прописами та завданнями. • Аплікація «Деревце в садку» (деталі наклеюються так, що перегортаючи їх, дитина бачить, як змінюється деревце – спершу цвіте, потім на ньому зав’язуються зелененькі яблучка, а згодом плоди достигають – яблучка стають червоними). • Творча картина з крупів «Бджілка» (для розвитку дрібної моторики рук). • Математика: лічимо мешканців садочку, пишемо потрібну кількість паличок, вписуємо цифри, шукаємо шлях з певною кількістю квіточок. • Казка Марії Людкевич «Марчик і джмелик». • Шнурівка «Весняне деревце» (з трьома схемами для шнурування). • Вірші Лесі Пронь «Прилетіло сонечко» та Марії Людкевич «Джміль». • Завдання на розвиток уваги: шукаємо пари однакових метеликів, визначаємо, чия це тінь, обводимо в рядках такий самий малюнок, як на зразку. • Письмо: допомагаємо гусеницям проповзти лабіринтами до листочків, наводимо тюльпани, обводимо дерева, розмальовуємо квіточки. • Завдання на розвиток мислення: визначаємо послідовність, знаходимо зайве, підбираємо пари комахам, групуємо та називаємо одним словом предмети з саду. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з принцесою Лілі та її метеликом! • Віршик – пальчикова гра «Равлику-Павлику». • Безліч інших завдань.

№5 2018

MS_5_2018_cover-1 Тема – КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ Обкладинка: Катерина Степаніщева У номері • Аплікація – логічна гра «Ой! Здається дощик починається!» (допомагаємо звірятам розкрити парасольки – наклеюємо їх за кольорами; розмальовуємо потрібну кількість краплинок за цифрами на хмаринках). • Пізнаємо світ «Вода в природі» (де ховається краплинка). • Читання на хмаринках та квіточках. Настільна гра з дзиґою та фішками «Повернення краплинок» (з ілюстрацією кругообігу води в природі). • Казка Тамари Маршалової «Падав дощ» про те, як дощик перетворювався на калюжку та хмаринку (з завданням до казки). • Логічна гра на картоні «Вода в природі» (підбираємо частинки пазлів). • Вірші Лесі Вознюк «Весняний дощик» та Віри Правоторової «Чаплі». • Завдання на розвиток уваги: підбираємо гумові чобітки, допомагаємо звірятам вибратися з туману, наклеюємо деталі за обрисами. • Письмо: проводимо морських тваринок доріжками до їхніх друзів; вписуємо літери у серединки квіточок. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з морськими кониками.Творча картина з пластиліну та соломинок для напоїв «Квіти у горщику». Останні картки з літерами: Ь, Ю, Я.Ідеї для батьків: як влаштувати АЛФАВІТНУ ВЕЧІРКУ (ігри на закріплення вивчених літер та рецепт смачного печива у формі букв). • Лабіринт та безліч завдань.

№4 2018

MS_4_2018_cover-1 ІГРИ ТА ЗАВДАННЯ ЗА КАЗКОЮ «Цілюща аптека в хатинці лісника»       М. Людкевич

Обкладинка: Катерина Степаніщева

У номері • Гра з прорізами та рухомими деталями «ЛІСОВА АПТЕКА» (з гаманцем, грошима, касою, рецептурними бланками, різними аптечними речами (крапельками для носа, термометром, травами, таблетками) та іграшкою – зайчихою з кишенькою на фартушку для складання туди всіх покупок). • Математика: склад числа на баночках з ягідками; приклади на рецептурних бланках; підрахунок покупок в магазині. • Завдання на розвиток мислення: «заварюємо» лікувальні чаї у потрібних чашечках; визначаємо зайві предмети на поличках; проводимо бджілок до своїх квіточок. • «Лікувальний віршик» Романа Скиби про родину їжачків (проілюстрував Володимир Штанко). • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з котиком та песиком, які малюють у лісі картини. • Ідеї для батьків: виготовляємо ТАКТИЛЬНІ АЛФАВІТНІ ЛІТЕРИ. • Завдання на розвиток уваги: наклеюємо речі на полички за обрисами; шукаємо відмінності між малюнками; обираємо правильний шлях на лісових роздоріжжях. • Картки з літерами: Ц, Ч, Ш, Щ. Готуємо руку до письма, проводячи звірят доріжками. • Розвиток дрібної моторики рук: вирізаємо, домальовуємо, бавимося рухомими деталями.

№ 3 2018 
MS_3_2018_cover-1Тема – СПОРТ
Обкладинка: Катерина СтепаніщеваУ номеріАплікація «Автобус везе спортсменів» (деталі наклеюються таким чином, що до автобуса можна посадовити звірят, а до багажника покласти спортивний інвентар). • Казка Світлани Прудник «Лижі» з завданнями-запитаннями та з іграшками-персонажами, які вдягаються на пальці. Тож можна влаштувати вдома справжнісіньку лялькову виставу! (Проілюструвала Катерина Степаніщева). • Завдання на розвиток мислення: допомагаємо наймолодшому пінгвіненяті зібрати спортивне знаряддя; розкладаємо разом з хом’ячком-тенісистом комплекти ракеток та м’ячиків; наклеюємо потрібні предмети у логічних рядах; знаходимо правильний шлях у лабіринті. • Судоку для наймолодших «М’ячі на поличках» (міркуємо та наклеюємо деталі). • Дрібна моторика рук: наводимо візерунки на лижах; «струшуємо» сніжок з ялинок; «спускаємося» з вовчиком з гірки, малюючи сліди від лиж; вирізаємо деталі до завдань та заштриховуємо, готуючи руку до майбутніх шкільних навантажень. • Завдання на розвиток уваги: відшуковуємо однакові м’ячики; «розкладаємо» інвентар за тінями на свої місця; наклеюємо кубки за обрисами; підбираємо однакові лижі. • Віршик-руханка Наталі Зубко «Совеняткова зарядка». • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити в дитини зростає! Цього разу малята зможуть зробити зарядку разом з левенятком Льовою!Математика: визначаємо, хто зі звірят яке спортивне знаряддя обрав, обчислюючи приклади. • Картки з літерами «Т», «У», «Ф», «Х» та завданнями до них. Вірші Анни Ходко «Пінгвінятко» та Галини Малик «Білий ведмедик» (проілюструвала Надія Дойчева-Бут).
№2_2018
MS_02_2018_cover
 Тема – ДОГЛЯД за ЗУБАМИ
Обкладинка: Катерина Степаніщева
У номері: • ІГРАШКА «ЗУБНА МИШКА» (з кишенькою для молочного зубчика). • ГРА з рухомими деталями «ВЕДМЕДИК ЧИСТИТЬ ЗУБКИ» (годуємо ведмедика та визначаємо, яка їжа корисна для зубів, а яка – ні, після шкідливої їжі чистимо ведмедику зубки; граємося у СТОМАТОЛОГА – оглядаємо зубки спеціальним приладдям, ставимо пластилінові промби). • ТАЄМНИЦІ від ЗУБНОЇ ФЕЇ ( про догляд за зубами). • Готуємо руку до письма: проводимо лінії доріжками, вичавлюючи зубну пасту; наводимо візерунки на щітках та на крокодилах, домальовуємо останнім нові зубки. • ГРА «ВЕСЕЛИЙ та СУМНИЙ ЗУБЧИК» (допомагає зрозуміти, яка їжа подобається зубкам, а яка – ні). • КАЗКА таїсії Демидюк «ЗУБЧИК» (з завданнями до розповіді). • Вірші Олени Князевої та Олени Плавенчук. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з крокодильчиком КРОКО. • Завдання на розвиток МИСЛЕННЯ: обираємо потрібний предмет за ознаками, визначаємо речі, які потрібні лікарю, розкладаємо предмети по поличках, допомагаємо феї облетіти звірят за схемою. • Математичні завдання: розфарбовуємо потрібну кількість, вписуємо цифри за зразком. • Розвиваємо дрібну моторику рук: пишемо, розмальовуємо, вирізаємо та клеїмо. 
№1 2018
1_2018_cover-1 Обкладинка: Корнелія Коляджин
Тема – ТВАРИНИ ВЗИМКУ У номері: • МАТЕМАТИЧНА ГРА з рухомими деталями «ГОДІВНИЧКА» (з трьома варіантами гри залежно від віку). • Готуємо руку до письма: проводимо лінії доріжками, допомагаючи тваринам утекти від вовка, заштриховуємо звірят, наводимо волосінь вудки, щоб упіймати рибку. • Лабіринт з цифрами «Хатка лісника». • КАЗКА Марії Людкевич «Вовк-слідопит» (з завданнями до розповіді). • Вірші Лесі Пронь та Анатолія Качана. • Розмальовка, герой якої оживає й вистрибує зі сторінки за допомогою спеціальної програми на телефоні чи планшеті! З такою розмальовкою бажання творити у дитини зростає! Цього разу малята побавляться з котиком та мишкою. • Завдання на розвиток МИСЛЕННЯ: визначаємо, хто буде наступним у рядочку та наклеюємо потрібні малюнки. • Завдання на розвиток УВАГИ: з’єднаємо пташок та рибок у пари, підбираємо тіні тварин серед зимового лісу. • Пізнаємо світ: як живеться тваринам узимку. • Картина з крупів «Синичка-невеличка». • Сторінка для батьків «Вчимося вирізати» (розписано етапи опановування ножиць). • Розвиваємо дрібну моторику рук: пишемо, розмальовуємо, ліпимо, вирізаємо.
 
Архів попередніх видань
 Журналів багато не буває! Ти прочитав уже весь журнал і хочеш ще? Вихід є! В редакції можна замовити відразу всі примірники минулого й позаминулого років. Тільки уяви: отримати відразу 12 чи 24 журнали. Це ж купа ігор, розваг, оповідань та саморобок.

Тож не барися, а телефонуй до редакції за телефонами:

(044) 362 58 50 067 915 23 91 (Київстар) 063 878 19 92 (life) 066 410 57 62 (МТС)

Вартість архівних к-тів журналу МС 2-5 роки:

2017 р. – 348,00 грн (24 номери журналу, із них №23-24 за грудень – спецвипуск – книжечка «Незалежність України»);

2016 р. – 300,00 грн (24 номери журналу + 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

2015 р.– 204,00 грн (17 номерів журналу + 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

2014 р. – 240,00 грн (20 номерів журналу + 2 ж-ли «Маленька фея та сім гномів» і «Маленький розумник» у подарунок);

Вартість доставки одного архівного комплекту журналів

40,00 грн (посилкою через Укрпошту). Тому сума замовлення формується так: вартість комплекту + 40,00 грн за доставку Укрпоштою. При відправці службою доставки «Нова пошта» потрібно на картку оплатити тільки вартість замовлення, а за доставку розрахуватись з Новою поштою при отриманні.

Оплата — на картку Приват Банку № 5168 7422 1825 4815.

Власник картки — Білоус Олеся Орестівна

Після оплати прохання повідомити дату оплати та контакти для відправки замовлення на електронну адресу tak_@ua.fm